PPL(A) – Private Pilot Licence, dozvola sportskog pilota

PPL(A) - Private Pilot Licence, dozvola sportskog pilota

Obuka za Privatnog pilota aviona provodi se u skladu s pravilima EASA PART-FCL (Flight crew Licensing).
Kandidat koji uspješno završi školovanje za PPL(A) ima mogućnost nekomercijalnog letenja u vizualnim meteorološkim uvjetima što znači da uvijek tijekom letenja mora biti van oblačnosti.
Dozvola privatnog pilota aviona PPL(A) vrijedi dvije godine od dana izdavanja. Za produženje dozvole dovoljno je 12 sati letenja u zadnjih 12 mjeseci prije isteka od čega 1 sat s instruktorom. Ako pilot iz bilo kojeg razloga nije letio tijekom te dvije godine dovoljna je provjera s ovlaštenim ispitivačem .Paralelno s pilotskom dozvolom potrebno je obnavljati i liječničku svjedodžbu svake dvije godine.

Tečaj osposobljavanja za pilota sportskih zrakopova

Tečaj za osposobljavanje za dozvolu sportskog pilota sa SEP ovlaštenjem (single engine piston) za upravljanje jednomotornim klipnim zrakoplovima u nekomercijalne svrhe i vizualnim uvjetima leta (VFR - Visual Flight Rules).

Teorijski dio obuke se vrši putem sustava učenja na daljinu na engleskom ili njemačkom jeziku, a sastoji se od 10 cjelina isto kao i kod PPL(A) obuke.
Teorijski dio obuke zahtjeva računalo sa Windows ili MacOS operativnim sustavom i pristup internetu.
Kroz sustav polaznici su vođeni u učenju, i provjeri znanja, te su obvezni svaku od cjelina zadovoljiti sa min. 75% točnih odgovora.
  • Air Law and ATC Procedures
  • Aircraft General Knowledge
  • Flight Performance and Monitoring
  • Human Performance and Limitations
  • Meteorology
  • Navigation
  • Operational Procedures
  • Principles of Flight
  • Instrumentation
  • VFR/IFR Communication
Cijena: od 4.500,00 kn
Praktični dio obuke se obavlja na aerodromu Lučko, kao baznom aerodromu za obuku pilota. Tijekom školovanja posjećuju se i neki od ostalih aerodroma u Republici Hrvatskoj.
Obuka se vrši na avionima Cessna 150 i Cessna 172, a sve prema željama polaznika.
Kako bi se pristupilo praktičnom dijelu obuke, polaznik je obvezan posjedovati lječničku svjedodžbu II kategorije, i položene pretpristupne testove za praktičnu obuku.
Sam tijek obuke podijeljen je u tri nastavne cjeline

  • Aerodromsko letenje
  • poznato kao i 'letenje u školskom krugu' gdje kandidat savladava elemente polijetanja, sletanja, standardne zaokrete, imitacije raznih otkaza na avionu, planiranja i horizontalnog letenja.

  • Letenje u trenažnim zonama
  • letenje u trenažnim zonama se sastoji od vježbi raznih elemenata u letu i vanrednim postupcima u letu, let na malim brzinama, prevlačnja aviona sa snagom i bez snage motora, oštrim zaokretima, i pokaznim osnovnim akrobatskim manevrima.

  • Rutno letenje
  • vjerovatno i najzanimljiviji dio obuke gdje polaznici krstare iznad predivnih gradova, posječuju druge aerodrome i uživaju u predivnim pogledima.

Napomena: navedena cijena se odnosi na ostvareni nalet na aviounu Cessna 150, te može oscilirati sukladno oscilacijama cijene goriva. Plaćanje se vrši u blok satovima naleta. Ukupni nalet za izlazak na praktični dio ispita je min 45 sati.

Cijena: od 44.499,00 kn